Velkommen til Demo-versjonen av Missions Brandguide

I denne manualen finner du alle de elementer som til sammen former merkevaren vår.

De grafiske elementene, fargene og fonten gir oss et gjenkjennelig og eget uttrykk, som vi mener representerer oss på en flott og unik måte. Dette uttrykket, sammen med verdiene våre pålitelig, engasjert og samhandlende, skal danne grunnlaget for merkevareuttrykket vårt.

Merkevare

Vi er stolte av vår profil, og håper du behandler materialet med respekt og forståelse. Manualen er som du ser bygd opp i kapitler der du finner logoer, farger, fonter, bilder, samt regler for bruk.

Design

Vår identitet er et unikt designsystem sammensatt av ulike komponenter som sammen skaper vår særegne visuelle profil. Det er viktig å følge retningslinjene for å oppnå et ensartet uttrykk som harmonerer med identiteten vår og sørger for en sterk gjenkjennelse når det gjelder merkevaren vår.

Maler

En rekke maler har blitt tilrettelagt for å etablere et konsekvent og profesjonelt uttrykk i alle våre dokumenter. Dette sikrer også effektiv utvikling av profesjonelt materiell.

kategoribilde

Bilder

Foto er en av de viktigste og mest effektive og intuitive måtene å kommunisere på. Vi har mange forskjellige kommunikasjonsbehov og forskjellige bilder har forskjellige roller. Bruk filtere eller søk i bildebanken for å finne bildene du trenger.

kategoribilde

Materiell

Her finner du en samling av dokumenter som er laget med utgangspunkt i vår visuelle identitet. Her finner du trykksaker, filmer, presentasjoner, m.m. Bruk filter eller søk i arkivet for å finne dokumentene du trenger.

kategoribilde

Markedsplanlegger

Her finner du en enkel oversikt over markedsaktiviteter som er gjennomført eller planlagt i fremtiden. Tilknyttet aktivitetene finner du også relatert materiell til nedlasting.